What Have You Done?

1kommentarer

fick precis det mest konstiga samtal på länge.

- hej, jenny. vad gör du? lagar mat? ska vi fika?
- hej. neeej.... (?) vem är du?
- du känner inte mig men jag känner dig.
- jaså, hur då?
- vi dansa på otten för länge sen.
- ne, det låter inte som mig.
- jo, lääänge sen. vi dansa.
- ne... vem är du?
- känner du eddie? eddie, ja?
- ne, känner ingen eddie.
- vad heter din tjejkompis.. madde. ja?
- ja, jag känner en madde...
- ska vi träffas då? kan komma hem till dig..
- ja, eller hur. tror inte det.

freaky!
who the fuck was that?!
killen bröt också så jag
hörde knappt vad han sa.
skulle aldrig lämna ut mitt nummer till någon
random guy på otten sådär.
mycket konstigt.
okänt nummer var det också. nu kommer jag inte
vilja svara när okänt nummer ringer framöver.
GAH!
lämna mig ifred.

1 kommentarer

Ebba

27 Feb 2007 23:18

eh, jag måste använda capslock & mellanslag för det här; F R E A K

Kommentera

Publiceras ej