A Little Less Sixteen Candles A Little More Touch Me

0kommentarer

ångest.
jag kan inte förstå att någon med begränsade tillgångar,
som jag, kan göra av med dubbelt så mycket i månaden.
vart tar alla pengar vägen egentligen?
gjorde av med 1000:- idag på.... inget. okej, köpte nya
stövlar, men sen då? måste ha hål i fickorna.
köpte iaf en present till syster... eller två blev det tillochmed, som
vi ska fira på söndag.
24 härliga år. shit, hon gör så jag känner mig gammal.
23 i år för min del. som tur är fyller jag inte förräns i höst.
Uffe då? jaaaaagvetefan. han ska också firas på söndag.
crap.
måste rådfråga min kära mor om detta. något vill man ju
ändå köpa. liksom.
jag ska iaf äta fett med tårta på söndag. meee loooove.

kvällen tillbringades hemma hos Frugan.
hon ringde & fråga om jag villa komma över &
äta nåt med henne.
well, jag är inte den som är den!
(plus att mitt kylskåp ständigt gapar tomt)
hon laga mat & jag... åt. som vanligt. såg på Crash som jag
köpte idag också. min uppsats ska utgå från den så det var
lika bra att köpa the fucking movie.
anyhow
, jag somna ifrån den vid ett tillfälle. har redan sett
den så kände ingen panik. men vakna till mot slutet.

ååh, såg att Drevet i TV4 börja ikväll också. detta program ligger lite
varmt om hjärtat på mig. hoppas det går bra för Maria & att hon
lyfter fram några intressanta sanningar.
man kanske skulle se på mitt avsnitt ur programmet & få sig
en liten ego- & förödmjukelsekick.
& på mitt kära besök i nyhetsmorgon! haha.
Mustafa Can, krönikör & journalist, i Drevet är grym.
han intresserar mig på något sätt. jag kan inte sluta hänföra mig
av hans starka intellekt, åsikter & sina välformulerade upplägg.
det känns verkligen som att han smekar en med sina ord på
något osexuellt men ändå intressant sätt.
sjukt intressant människa.
bra journalister finns det inte gott om!


(aaaaaaaaaaaaaaaaaawesome)

hands

(I set my clocks early cause I know I'm always late)

Kommentera

Publiceras ej