Bad Vs. Good

0kommentarer

vinter

okej, jag kan se tjusningen med vintern. absolut. bilden är ju rätt fin.
dock lever jag i förnekelse om att snön inte kommer i år. det känns
alldeles för överspelat nu. snö? nu? nej, bring the spring on!
men vad är en vinter utan snö? jag vet inte. en vinter utan snö kanske?
man slipper ramla runt i meterhög snö. förstöra outfiten med
osmickrande brun smutsiga snöfläckar. bli head-over-heal genomkall om
öronen & med det få huvudvärk. (nej, jag har inte lärt mig använda
mössa än). gå tio minuter tidigare hemifrån (för att man inte kommer fram)
& med det gå miste om tio minuters sömn.
ja, listan kan göras lång. (dock tycker jag om raggsockor, that's the shit!)
but other than that....
& om jag verkar negativ så är det förmodligen så också.
I am a summer person. alla är inte det, men jag är det!

sommar

Kommentera

Publiceras ej