Dare You To Move

11kommentarer

kvällens, högst fula men högst bekvämma, outfit.
billabong shorts som har överraskat mig & blivit ett av
favoritplaggen. (även om de är väldigt korta)

jag

bäbis har varit mysig hela dagen. legat i soffan på eller
bredvid mig när jag legat där med täcket. kan ju bero på
att jag drog bort lakanet i sängen i morse då han kräktes där.
jag vet, jag har en fräsch katt.

okej, jag har verkligen inget av värde att skriva men jag
har så förbannat tråkigt.
jobbet hade tydligen försökt få tag på mig i flera dagar
så jag fick ringa dit & fråga what's up?.
(fast jag visste ju redan vad det handla om)
jobba natt måndag & tisdag nästan vecka.
crap.
känns ju lite halvcrap att försöka få en normal dygnsrytm
nu om jag ändå ska jobba natt nästa vecka.

nej, nu måste jag gå & bajsa eller nåt.
nån form av sysselsättning fodras.. i'm dying here!

11 kommentarer

80-talsshorts är SÅ 80-tal.

17 Jan 2007 00:20

Du må ha klarat dig, men tänk på samhället. Kan någon snälla tänka på samhället??? Och du har så jefla rätt, detdär med sömn är överreklamerat. Sova kan man göra när man ligger sex fot under. Fast det kanske är läge att ta tag i sovtiderna, du är ju ffs som Skalman! Haha...Skalman Söderberg! Och kategorier behövs, hur ska man annars mobba folk?

Bring me coffee, and bring it now.

17 Jan 2007 00:37

Ah, jag ser att den zombifierade señoritan har tappat tron på samhället. Helt rätt. ;P

Moderlig kärlek, kallas det. Hon är bara mån om dig...och sen kan du väl alltid säga att du går på lite av varje, så blir hon tyst? Alternativt kan du ju GET YOUR SHIT TOGETHER och sov som folk? *peta*

Klart som fanken att jag är en översittare, har inte media lärt dig att snutjeflar är det? Vi skjuter och misshandlar folk på måfå ju. Och kategoriserar. Hehe.

Daniels autotomatiska datorsvarare.

17 Jan 2007 00:42

Hej, du har kommit till Daniels dator, jag ligger och sover för tillfället, men du kan gärna lämna ditt namn och nummer efter pipet.


...nej, du är inte blond...säger vi.

Carl-Runo

17 Jan 2007 01:00

Aj, spark på smalbenet. Välförtjänt sådan, förvisso. Men jag skulle hellre omformulera dig från "dömde" till "tok-klantade bort". And I have only my self to blame.

Fler sparkar på G? Passa på nu när jag sitter. Fasen...nästa gång måste jag hämta hem en plexisköld. ;)

Don Senilo

17 Jan 2007 01:01

Och ja, du är smart. Det ska ingen ta bort från dig, trots alla stereotyper.

Hmmm...

17 Jan 2007 01:10

Well...kan man säga att du är smarter than the average bear? Fast det ska jag kanske inte säga, för då snor du min pickenick-basket. Och då får du med mig att göra. Ingen snor min pickenick-basket.

Mmmm...skulle kunna gå för en macka nu...

Don Nova

17 Jan 2007 01:15

Hey, det är ju sen tidigare känt att jag och ordet "gentleman" inte kan föras samman... ;) Men okej, jag ska vara snäll och förbli här. I alla fall tills du bara får en massa oläsliga tecken på skärmen, som bevis på att jag har svimmat av.

Det kallar jag uppoffring.

Fröken Ur...eller nej, vänta...!

17 Jan 2007 01:22

Med tanke på de på mitt jobb, så tror jag nog att detta är som en semester. ;) Men kanske kommer jag skälla på dig imorrn? Neeeeeeej. Har varit uppe till senare än såhär... I'm a big boy ibland. Så sätt på kaffet.

Fröken Väder...eller...fan!

17 Jan 2007 01:25

Och ja, det vore rå-elakt att gå nu. *morra* Tur att folk har fel, som tror att du är elak då... ;)

Dani-Wan Kenobi

17 Jan 2007 01:36

Nädu, den gick vi inte på...I saw the goodness in you ages ago. Även om the occasional smalbensspark dyker upp då och då. I can turn you from the dark side, just follow me to the Force! ;) Fan, måste sluta titta på Star Wars...

Bristningsgränsen för mig? När det är dags att lägga sig och suga på tummen? Well...ligger gör jag redan (aaaah, the wonders of laptops and trådlösa nät), och suger på tummen gör jag bara på helger. Men sovadags infinner sig nånstans när minst behöver det - dvs på jobbet eller när jag måste plugga. Fan. Själver? Var blir hon så trött att hon nästan kissar ner sig?

Little papa...eh...ja.

17 Jan 2007 01:49

Ey, don't make me come and smack you like a red-headed step-child! Star Wars är kult, ffs! ;P

Du menar alltså att du ska knyta dig innan risken för nervätad stol infinner sig? Fan, du är klen, Söderberg. Gud uppfann Gladpack av nån anledning?

Visade de det absolut sista avsnittet? Och du säger det nu? Okej, that was mean. Riktigt evil. Revenge will come upon you. ^^

Btw - finns det något bättre än att ligga ensam i sängen och njuta av sin bäste vän? Ja, ett perfekt glas oboy, vill säga. Damn your perverted mind.

Kommentera

Publiceras ej