Don't Stop Dancing

1kommentarer

fiiin


för många chokladbitar & för mycket illamående.
känns som att jag fått en käftsmäll av sockerkicken.
& nu kan jag inte sova. men jag måste.
natten känns som en evighet när man ligger ensam
& sorglös.
minuterna känns som timmar & timmarna känns som dagar.
när börjar det ljusna ute egentligen? adventstaken som pryder
Värmekyrkan är trasig & jag undrar om det trasiga någonsin
kommer få en betydelse.
nej, jag är inte deppig men jag är alldeles för fundersam.
jag tror att ur ondhet kommer godhet. jag tror att ignorans
föder arrogans. jag tror att fåglar känner lika stor sorg i hjärtat
som vi gör & jag tror att Nalle Puh är ganska smart egentligen.

tror det är bra med funderingarna för inatt.
skulle behöva ta alla tankar & funderingar & göra något
produktivt istället... som att skriva en uppsats.
crap.

(man kan verkligen bli sjukt nostalgisk av vissa låtar)


nu sängen med mp3'n för några sköna sleep-in låtar.



dagens, kvällens & nattens skönaste: usher, ludacris & lil' jon - lovers and friends

1 kommentarer

Anonym

03 Jan 2007 03:19

vilka känslo mods du har ofta jenny...,sluta fundera så mkt... kram...han scofield

Kommentera

Publiceras ej