I'm All About The Wordplay

1kommentarer

ännu en gång är det konstanterat - musik är underbart.
det är sjukt vad musik kan göra med ens humör.
just nu är jag galet glad då jag kommit över en sån där
feel good-låt.
(jason mraz - wordplay)
jag blir allt annat än bekymmerproppad av diverse saker.
det är istället känslor som lycka & glädje som visar sig.
hur underbart är inte det? väldigt.
dock är det även konstanterat att det kan ändras lika fort.
men jag misströstar inte. i 3 minuter till är jag bekymmerfri!

när slutade jag bry mig?
nångång under den korta vägen vi vandrat slutade jag låtsas
sitta inne med en orolig längtan.
jag tror på tillfälligheter. under ett tillfälle kan allt förändras.
ett tillfälle kan få en avgörande roll för framtida visioner. ett
tillfälle kan även få framtida visioner att brisera. totalt.  
jag låtsas inte bry mig längre, för sanningen är den att jag
inte gör det. tillslut orkar man inte bry sig då hoppet sakta
försvinner i takt med orden.
ibland är allt som behövs ett telefonsamtal. ibland är allt
som behövs en gest.
nångång då & då behöver man ett tecken.
hoppet är starkt - men ibland övervinner det inte alla barriärer.


Love is blinding when your timing's never right
Oh, but who am I to beg for difference
Finding love in a distant instant
But I don't mind
Oh love, at least I tried, well I tried...

1 kommentarer

sofia

29 Jan 2007 20:53

Svar till inlägget om La Redoute klänningen:
Jag tog storlek 38, brukar vara en M.
Men lite "stor" var den.. Men den sitter helt perfekt över bysten..
Men jag tycker jättemycket om den!!
Hoppas den passar dig :)
Kram Sofia

Kommentera

Publiceras ej