It's Raining Man!

0kommentarer

nu har man befunnit sig ute i regnet alldeles för många timmar.
var det någon som sa att det regna innan jag sprang ut för 4 timmar
sen? nej. 
blodprov har man tagit idag. känner mig så smutsig. vill inte prata
om det. (gör en dramatisk sidryckning med huvudet)
sen har vi sprungit runt på stan som blöta, bittra odjur. ja, jag sa
bittra. det är mer som gått fel än rätt idag.
som tröst åt vi på mc donald's. lilla menyn is the shit.
dock är läsk inte min grej. klarar inte av det. 2 klunkar & jag är
proppmätt. ja, det beror på läsken! 
kolsyra is NOT the shit.

måste få mitt arsle till något museum snart också. ska lämna in
1-2 sidor med reflektioner om en valfri utställning. verkligen
hårda uppgifter man blir påtvingad. förstår de inte att det är
jobbigt nog att gå på föreläsningarna?
universitetet must die.  

Kommentera

Publiceras ej