Let Me Get This Right

2kommentarer

kom på igår att snart är det dags för en av världens
godaste bakverk att uppenbara sig.
SEMLAN!
yes, you heard me!
oooh, den är så god att jag nästan blir.. kåt.
jag ska frossa semlor som aldrig förr.
bring me Februari and semlor i mängder!
har tillochmed letat fram en bild, i rent destruktivt syfte.

semla

idrottsgalan igår? ja, såg lite av den. klarar verkligen
inte av sånt. inte för att det handlar om sport, utan för
att jag blir alldeles för sentimental när jag ser ihopredigerade
hyllningsklipp av våra svenska idrottare & deras
prestationer.
jag kan verkligen inte hålla tillbaka tårarna, leendet
eller den där patrioriska känslan jag fylls av.
det enda som fattades var en svensk flagga.. typ.
(& jag är inte ens patriorisk av mig)

bröd

jag har verkligen bara levt på bröd den senaste veckan.
kokat mig gröt en gång & ett par ägg vid några tillfällen,
men annars? nej, bröd & åter bröd.
visst, det är ju smickrande för vikten. har ju tappat några kilon,
men det är fan tröttsamt.
hur många pålägg kan det finns liksom?
jag ska hoppa in i duschen nu & sen ta mig till affären.
tror jag tömt allt nödvändigt i kylskåpet.
västkustsalladen är slut (favoritpålägget den här veckan),
smöret (ja, jag har ju bara ätit bröd & på bröd har man smör),
mjölken (don't make me go there, den har varit slut i två dagar
& jag har fått allvarliga spasmer
), jucien & ingen choklakaka finns
det heller!

dags att sluta snacka & börja handla! (bokstavligen talat)

2 kommentarer

Carro

16 Jan 2007 08:32

Nja...tycker nog fortfarande den e bästa asså...sen kommer nog Get Stoned=) Men Better than me e osså grym=)
Ha d gött!!!

Konstapel Danne

16 Jan 2007 23:11

*viska*...här har vi haft semlor sen mellandagarna... ;P

Kommentera

Publiceras ej