Light Upon Her

2kommentarer

tycker den här klänningen är så gudomligt söt.
måste-ha-begäret uppenbarar sig. önskar bara att den
fanns i svart men det gör den ju inte. givetvis.

...

hursomhur, så upptäcktes det idag att jag är på listan som
ligger på blogg.se's förstasida av de mest aktiva.
långt ner men ändå. så mycket skriver jag ju inte.
eller? kanske gör det. vart tog självinsikten vägen? :)
dock har jag en förkärlek till skrivandet. har jag alltid haft, &
kommer antagligen alltid ha. skönt att få ur sig en massa
ordkomplex inbakade i något slags sammanhang.
mer befriande än vad man kan tro.

natten & morgonen blev en enda stor dialog med Grejen.
& ja, det blev varmt. (mouuhahahhah)
 idag ska jag komma i säng innan 10 imorgon förmiddag.
matter of fact så ska jag lägga mig nu.
 (& drömma om rosa fluffiga saker)



blink 182 - down

2 kommentarer

Konstapel

17 Jan 2007 23:57

Kaffe är ett nödvändigt ont...fast jag börjar gå in på ditt spår, med tanke på att mina åtta koppar idag inte hjälpte.

Nostalgisk blogg, ja. Då skulle du sett resten av natten/morgonen...geez, sicket snurr det blev. Eller vänta...du kanske menade att låten med The Bravery var nostalgi...? ;) Sådär, sovadags för samtliga här.

Fia

18 Jan 2007 00:08

så sött med fickor

Kommentera

Publiceras ej