Make Me Stop!

4kommentarer

sky

det regnar utanför & jag kan inte förstå att klockan redan
är 0410, vilken minut som helst.
det är mysigt med adventsstakar. speciellt mina.
men tror det är dags att ta ner de imorgon. dags att
återgå till det normala med vanliga lampor.
skulle verkligen vilja köpa ett par gardiner men tyvärr
är tyg det absolut tråååkigaste jag vet.
klarar inte av att vistas i en tygaffär i jakt efter det ultimata
tygstycket.
jag tvättar hellre en bil.. eller nåt.


nej, nu får jag helt klart sluta blogga mer inatt.


nelly ft. paul wall - grillz

4 kommentarer

D

17 Jan 2007 07:53

Kaffe. Bring. Now.

Tess

17 Jan 2007 11:00

Haha, urs jag måste också ta ner mina julsaker ida o byta gardiner..Uscha.

Sofia Style

17 Jan 2007 12:20

så söt den där bilden

Josephine

17 Jan 2007 16:08

vilken söt blogg :)

Kommentera

Publiceras ej