Nighty Night

10kommentarer

jag klubba ner alla mördare därute. jag lever.
(that's my story and  I'm sticking to it)

blev okontrollbart trött nu. är bara skit på tv ikväll
så jag ska nog krypa ner i sängen & lyssna på musik.
kommer somna inom en mycket snar framtid.

imorgon är det IKEA som gäller med girlsen.
& Ikanohuset, dvs shopping.
bring it! I'm so ready.

ikea


"might as well shake what your momma gave ya
yeah, you lookin good in them jeans
I bet you'd look even better with me in between"


ludacris feat. pharell - money maker 

10 kommentarer

Officer Anderson

25 Jan 2007 20:07

You go shoosh now, woman! Den enda som pratar med någon som säger något så när som vettigt här, är du. Sådeså.

Buuurrn!!!

25 Jan 2007 20:13

Brinn, din sonnovanonion! Hade du haft mer fel, så hade du påstått att jorden är platt och att kvinnor är bra förare. ;P

Poopooface

25 Jan 2007 20:18

Jag vet att du hatar mig, men kom nu inte här och hacka på mig för att jag vet bäst? *peta* ;) Och du vet att du gillar Simpsons, bara det att du inte kan erkänna det nu.

Danne utan stort M

25 Jan 2007 20:24

Vänta nu...sa Jenny något vuxet? What has happened to you? Har du ramlat och slagit huvudet? Demons, be gone! Release this young girl and turn back to hell!

Funkade det?

Naaaw...

25 Jan 2007 20:27

Neee...var han elak nu? Filiåt. Ska gå och sätta mig i ett hörn med svansen mellan benen.

...eller ne, inte med svansen mellan benen, för då pillar jag bara.

Haaaan

25 Jan 2007 20:30

De var ju hur grymma och röda som helst! Med dedär måste du väl nästan komma upp till min längd? Well, hur som haver så får du INTE trampa på mig med dem.

Långeman

25 Jan 2007 20:35

...eh...du har kanske glömt av nån annan som är 196 cm lång? *peta* Om du blir ett freak med dina 180 *host* cm, vad faen är jag då? ;P

. . . - - - . . .

25 Jan 2007 20:38

Meh...se det såhär istället - om folk ser dig som ett freak, så kan du stampa ner dem med de dojorna och den dressen. Fast iof...dendär dressen har nog annan effekt på folk...

Ähme...!

25 Jan 2007 20:46

Nänä...inget för dina unga öron att höra. Och nu försöker du allt glida från ämnet, där du försöker hävda att Simpsons är bäst, medan jag dementerar det.

Dääänny

25 Jan 2007 20:52

Hehe...menar du att jag vann? ;) Hörru kakan...sleep tight, and let the bed-bugs bite.

Kommentera

Publiceras ej