Put My Ass On The Dancefloor

0kommentarer

tonight is the night! 
dags för att flänga runt & vara allmänt ful.
ska bort till Frugan sen, när vet jag inte än.
vet inte när resten av packet kommer heller.
blir nog alldeles för några drinkar & alldeles
för mycket kortspel.. som det brukar bli.
jag är alldeles för ordentlig av mig.
(värst vad jag säger alldeles idag)
det där med att bli kanonfull är inte min grej.
har inte överdrivet mycket pengar kvar den här
månaden heller så då är det bra att ha V.I.P.
I say.

fick rycket & städa my crib när jag vakna vid 15(!).
nu är det iaf gjort så jag behöver inte känna en 
okontrollerad ångest när jag vaknar imorgon.
ut till Kimstad imorgon också.
crap.
bror kommer & hämtar mig vid 14.30 gissar jag på.
kommer vara himmelskt trött under hela dagen.
får hoppas att jag är på humör iaf, trots att jag kommer
sitta i soffan sovandes. typ.
nästa vecka är det jag som ställer tillbaka min dygnsrytm!


neeej, jisses! 
dags att bli fabolous! 



Kommentera

Publiceras ej