Sitting, Waiting, Wishing

1kommentarer

enough already.
någon där uppe måste verkligen tycka illa om mig.
det är inte så att jag är bitter (eller jo, lite kanske),
men mest är jag besviken. dock inte förvånad.
det är alltid n å g o t. alltid.
när blir det enkelt.? kan det inte någongång gå min väg?
är jag en hemsk människa som inte förtjänar good things?
(undrar när hoppet försvinner helt)

jag försöker verkligen ta tag i de där andra bisysslorna men
jag kan inte förmå mig än.
kanske har jag en sån där humörsväng nu.
whatever.
jag känner mig låg bara.
(bitterrocken jag lyssnar på kanske inte hjälper heller)
& ibland måste man ha såna här dagar för att uppskatta
såna där andra dagar.
(dagar som fylls av normalitet & rutinstrika gester)
men man är ändå happy. på något sätt.
vilket jag oftast är.
men ingen kan vara glad jämt.
det är sjukt vad musik kan göra med ens humör.


nej, om man skulle ta & gaska upp sig.
äta nåt idag vore ju en idé. kolla efter PS2 på nätet & kanske
ta sig ett långt bad med soft musik & ljus.
regnar ute så inne håller jag mig idag.
man kanske skulle sätta på lite Backstreet Boys & dansa loss
framför spegeln, haha.
eller kanske inte.
 

lördagens smartaste av mig när vi spelar kortspel, närmare bestämt, Kungen.
(efter ett antal drinkar) kommer en åtta i kortleken upp.

Jag: Jaaaa, kategori!
Ebba: Kategori? Hmm..
Frugan: Ta nåt enkelt... typ, affärer.
Ebba: Godissorter kanske?
Madde: Godis? Finns ju asmånga sorter.. kommer ta skitlång tid!
Frugan: Eller tidningar kanske?
Ebba: Hmm.. nej, bilmärken blir det. Jenny?
Jag: AHLGRENS BILAR!


dagens skönaste: hinder - lips of an angel

1 kommentarer

Frugan

10 Jan 2007 19:09

Det var GODIS som hon tog som kategori först. Inte affärer. =) Det gör ditt svar med Ahlgrens bilar liiiiiite mer logiskt. :P Kom in på MSN nu så jag ska skicka några länkar med PS2. Puss!

Kommentera

Publiceras ej