The Story So Far

0kommentarer

nyårsafton? ja, den var trevlig!
Madde & Olof hade inflyttningsfest/nyårsfest. Frugan & jag
kom sent. fint folk kommer sent har jag hört. vi åkte förbi
ICA & köpte en Aladdin ask till värdparet också.
det slutade med att asken låg i duschen innan kvällen
var slut. (?!)
fyrverkerierna? ja, det var.... plågsamt. jag & the Frug bestämde
oss för att vi inte skulle dra på oss stövlarna när vi skulle titta
på fyrverkerierna. hur jobbigt är det att stå nere vid porten & kolla
när det smäller? inte så värst trodde vi. men ack så fel man kan ha.
vi skulle ju självklart gå bort & titta på de. & vid det laget var det
försent att vända upp & hämta stövlarna så vi fick gå i strumpor.
i lera, smuts & vattenprydda gator.
tror jag tappa känseln i fötterna tre gånger.
kvällens klart sämsta beslut. alla kategorier.

greja-en-grej ringde & gjorde mig glad strax innan tolvslaget
trots att han jobba.
det är sött!
men idag har han inte gjort mig så glad.
it's not cool att bestämma nåt & sen förbise det.
men det var ju nyårsafton igår så jag kan ju vara lite snäll ;)

två födelsedagar den här veckan. varför måste de fylla så tätt
inpå varandra? dubbelcrap.
ska väl försöka hitta nån present under veckan. & jag som
älskar att handla presenter. I'm so crapy at it.
hur lätt är det att köpa presenter till nån som inte önskar sig
nåt?


oss

Kommentera

Publiceras ej