The Sweet Escape

1kommentarer

har spanat in några klänningar som jag ska inhandla till
våren/sommaren. jag älskar klänningar men av nån anledning så
använder jag det sällan.


jag & Frugan var på glassjakt idag. denna gudomligt goda glass.
Ben & Jerry's. syndigt gott.
vi hitta den! vi åt den sist när vi var i Sthlm (& det var länge sen).
men nu vet vi vart vi kan köpa den här också. lycka.

& sjävklart somnade jag på soffan ikväll. mindre lyckat.
jag som skulle vända tillbaka dygnet. går inte som planerat.
lyckligtvis har jag inget på skolan förräns efter den 29'de Januari.


What if I wanted to break
Laugh it all off in your face
What would you do?
Come break me down


ny favoritlåt. Jared Lato är så grymt snygg också. (men det är inte
därför jag diggar låten)

30 seconds to mars - the kill

1 kommentarer

Anonym

12 Jan 2007 02:39

tror du kommer se ut som en riktig foxy lady i klänning.... mvh..-lkpg

Kommentera

Publiceras ej