This Is My Life?

1kommentarer

ett axplock av händelser (i någelunda ordning) jag varit med om under, enligt mig, en alldeles för kort tid.

flytt nr 1 - egen lya. äntligen!
kurserna - fel val. ångest & brist på motivation. plus 2 timmars pendlande i 6 mån.
katten - behövde sällskap & föll över öronen kär i en svart sak som fjäska sig in i mitt hjärta.
utbildning nr 1 - det börja bra men sluta i katastrof.
flytt nr 2 - ihop med en nyfunnen klasskamrat. värsta beslutet jag tagit. ever.
mordhotet - varför blir en del tjejer osäkra & tror att man gör mer än vad man gör med deras pojkvänner?
inspelningen - med TV4 i sthlm. intensivaste torsdagen i mitt liv. dock även en av de intressantaste & roligaste.
begravningen - farmor lämnar oss.
mötet - med pappa i samband med begravningen. första gången på år. jobbig tid.
the big O - aldrig uppskattat äkta vänskap som då. jag var ynklig & hjälplös.
nyhetsmorgonen - sthlm, hotell, Frugan & ben&jerry's. jag tror jag höll mig rätt proffsig under debatten.
dramat - vänskapesrelationer avslutas. backstabbing & bråk. vissa säger att jag var orsaken.
flytt nr 3 - eget igen. länge sen jag kände mig så befriad.
utbildning nr 2 - hoppar av utbildning nr 1 & börjar på utbildning nr 2. känns som jag hittat rätt.
resan - thailand. underbara veckor med finaste människan.

.

1 kommentarer

Millia

18 Jan 2007 12:37

När man läser din "livs lista" så tänker man oj oh osv, Men ju längre ner man kommer iaf till slutet ser det ut som det börja ordna sig. Allting händer för en anledninge eller hur? Så länge man smilar sig genom vardagen och inte låter sig tryckas ner, Är man alltid på ett eller annat sätt en vinnare.
Kram! Ps, Min livs lista än så länge är heller inte speciellt rolig, så "rolig" att jag inte ens vill påminna mig om den.

Kommentera

Publiceras ej