Times Like These

0kommentarer

fika & första semlan avklarad i sällskap med Pelle.
mycket gott. blev tillochmed en lyxsemla. varför inte slå på stort?
förstår inte hur han orkar lyssna på mig & mina bekymmer som
jag överöser honom med. kanske är tur att han pluggar i Falun
& bara kommer hem då & då.
han har träffat tjej där uppe också. kul!
snöat hade det börjat göra när jag promenerade hem också.
jag svär åt vädergudarna. verkar inte undkomma snön i år. 

ner till Hugos för A's födelsedagsfest sen,
men ska nog ta mig en liten tupplur först.
sjukt vad trött man blir av att äta semla & prata om sina
värdsliga bekymmer.
borde egentligen göra annat men jag är trött & när jag
är trött vill jag sova!
1+1=2. mycket avancerad logik.




Grejen - den här är till dig! (lägg märke till dagens tröjval)

js




cyndi lauper - girls just wanna have fun

Kommentera

Publiceras ej