Understatement

0kommentarer

ååh, jag blir så förbannat irriterad på folk som
drar utan att säga hej då.
(jag vet, jag kan inte ha så mycket att irritera mig på)
but come on!
nice talking to you, biiiiatch.
whatever, drop dead looo-hoser.

varit nere på gymmet idag & fått kvitto om mitt
avslutade medlemskap där.
men sjääälvklart skulle de dra pengar även den här
månaden.
översittare är vad de är.
crap!

måste tvätta ett par plagg i badkaret imorgon för att
någon dam, vi kan säga att det va jag, inte förmådde
sig att gå upp kl 12 & tvätta.
ska tvätta det jag ska ha på lördag för då är det fääääst.
måste ringa mamma om papiljotter också. hoppas hon
har några. vill ha stora lockar & stor volym på håret på lördag.
är sjukt trött på mitt raka hår just nu. ibland får jag sån
lust att spontanklippa allt kort. & ibland får jag sån
lust att spontanpermanenta håret,
men så tänker jag. jag kan ju göra det där.
locka det alltså.. vara korthårig utan att klippa det
kort är ju en annan femma dock.
man kan inte få allt har jag hört.
it's crap. för jag blir sne när jag inte får det jag vill.


depp

Johnny Depp är för övrigt het i Pirates Of The Caribbean filmerna.
jag måste nog ta & se någon snart!
det är något med mörka killar alltså. vääääry niice.
grr.


dags för sängen. so bad.
fortsätta läsa boken jag börja på igår.
Bäbis ligger & sover on my bed redan. ska hålla han sällskap
& krypa ner under täcket. visst låter det romantiskt? it ain't!


kvällens skönaste: paula deanda - walk away (tack Frugan!)

Kommentera

Publiceras ej