All I Want Is A Soldier

2kommentarer

somna klockrent inatt.

vaknade varken av telefonen eller oljuden
utanför fönstret.
trött var bara förnamnet.

men det blir väl så när man sovit

dåligt & lite natten innan man ska ut.

kroppen säger ifrån.

vilket den gjorde igår.

illamående.

jag  h a t a r att må illa för jag h a t a r att spy.
pelle skjutsade hem mitt illamående ass &
sen gick jag & la mig.
jag var så förbannat sur på mig själv.

festen hos nisse var iaf supertrevlig.
10 killar & 6 tjejer trängde ihop sig på 30 kvm.
men av någon anledning så föredrar jag att ha
det så än att festa i någon stor ekande lägenhet.
jag tycker bättre om när alla umgås i ETT rum.
litet & trångt ska det vara!

nisse var så galet full.
värre än vanligt.

"tjejer ska vara svåra... som du!"
"ja, jag är omöjlig"
"jag älskar dig Jenny"

ja, det säger väl det mesta om hans tillstånd.
inte mindre än 3 gånger slog han mig på tutten.
jag vet inte hur många onda blickar & ilskna
ord jag fick ur mig.
dock har jag känt nisse länge nu & vet hur han ska tas.
han fick till det med någon brunett så han mådde
nog galant vid 03-snåret.
haha.
han är sig lik.

image340
image341

dagen har för övrigt varit väldigt produktiv.
not.
sov till 15.
sen förflyttade jag mig till soffan med täcket
& där har jag legat hela dagen.
jag har heller inga planer på att ändra det
högst bekvämma tillståndet jag befinner mig i.
gud nej!


godkväll!

2 kommentarer

Pierre

16 Jul 2007 00:15

Haft en bra helg då? Kände igen killarna på bilderna. Söderköping är litet ;)

Pierre

16 Jul 2007 00:36

Låter riktigt najs! Ja då, det har varit kanon. Festa lite väl hårt bara...fick i mig en flaska razz på 2,5 timmar typ...inte smart! Så idag har jag inte gjort mycket kan jag lova...hehe...Om du vill får du gärna adda mig på msn [email protected]

Kommentera

Publiceras ej