And Now You Gonna Miss My Love

1kommentarer

mina planer är rubbade.
(eller är det jag som är rubbad?)
svårt det där ibland.
hursomhur, jag måste g e n a s t
sätta igång med... allt.
skulle fixa roadtrip musik & har ingen
skiva att bränna på.
ska över till Frugan & hämta en.
sen kanske jag måste börja titta
över min packning också.
vad ska jag ha med mig men
framförallt - vad ska jag packa allt i?
problematiskt.
sen vore det bra om jag fick mig nåt i
magen  innan nattjobbet också.
en klar fördel!

vi ska visst iväg tidigare ikväll också så
tiden kortades av drastiskt.

nu ska jag äta en mördegskaka, kasta
på mig något trashigt & springa över till grannen.

1 kommentarer

Frugan

20 Jul 2007 12:37

Haha.. Den kortades inte av drastiskt! Jag ringde juh flera timmar innan o sa att vi var skulle hämta bilen! Du är juh för underbar!
Now get your cute butt here!

Kommentera

Publiceras ej