Do You Read Me Right Or Wrong?

1kommentarer

vilken lördag!
OJ!

först ut till landet med mina homegirls.
vi fixa för Ebba som fyllde i torsdags.
tårta, ballonger & presenter.
tårtan var kanoners.
jag tog en stoooor bit, ja.

sen in till stan.
vila.
sen utgång till Palace.
första gånger på evigheter.
var riktigt trevligt.
min syster är så söt!
bara så man vill äta upp henne ibland.

nästa helg är det DMX som gäller.
grymt!


nu ska jag ner i sängen för jag tror bestämt att jag
håller på att dö av trötthet.


GRATTIS TILL DIG G-G-Grejjen!
ett år äldre.
jisses.. håll i hatten & akta dig för tutan!

1 kommentarer

Frugan

29 Jul 2007 13:43

jag har ont i huvet.. av många anledning.. min enorma dumhet är en utav dom.. aldrig, aldrig, aldrig mer ta med kortet ut. crap!

Kommentera

Publiceras ej