Down On My Head

0kommentarer

tre bilder från i lördags.
jeanette & ebba ägnade några minuter åt
att tuppera mitt hår.
blev aningen stort.
dock platt upptill av nån konstig anledning.
men efter en stor mängd hårspray & ivrigt kammande
mothårs blev  busken en frisyr tillslut.
det tackar vi för.

image317

en bild från kvällens mitt.
inne på Leche and in a groove.
jag kände mig mysig under 75 % av
kvällen.
mysig är ordet.

image323

när jag kom hem var jag också mysig.
efter ett bittert utspel påväg hem med stopp
på mc donald's intog jag äntligen sängen.
jag var oerhört bitter ett tag där vid 02-tiden.
dock verkade min bitterhet roa en viss Fröken Gladh som
inte kunde sluta garva.

image321

kvällen i helhet var trevlig.
även om den blev aningen kort.
var visst två damer som ville gå till
mc donald's.
jag säger inte att det var ni.. men det var det!
haha.

nu ska jag fixa iordning mig.
blir IKEA hela kvällen med syster.
hon ska köpa ett biffigt matbord & fyra
feta stolar.
hon tror visst att jag är stark.

Kommentera

Publiceras ej