Facebook My Ass

2kommentarer

peter har tjaaaatat om det där jävla Facebook
i all oändlighet.
let it go liksom.
men visst, jag föll för tjatat & skaffade mig ett konto
där ikväll för att kolla what's the fuss was all about.
men låt mig uttrycka mitt missnöje.
sidan var verkligen balle.
inget för mig.


martin är av samma åsikt så vi står enade i
den här frågan.

jag säger:
they can go and fuck themselves
martin säger:
precis, fucking bastards!

längesen jag garva högt över nåt på msn så
martin - tack. du är en klippa!

2 kommentarer

Schnuckiputzi

11 Jul 2007 02:05

Haha! Du vågar bara inte erkänna att du redan är heeelt hooked! ;)

Pierre

11 Jul 2007 07:39

åh fan! Shit, världen är bra liten! Jag såg lite annorlunda ut då,jag var ingen man la på minnet direkt! Inte för man gör det nu kanske heller *asg*. Och jag var inte heller i skolan så värst mycket, så det är lugnt! hahaha....

Kommentera

Publiceras ej