I Can't Help To Wonder

1kommentarer

idag har jag ägnat mig åt matlagning... igen.
jag vet.
jag är lika förvånad som ni är!
blev grekisk sallad (vad annars?),
fast idag hade jag i kokt ägg också.
jag vet, jag är verkligen galen.
living on the edge.
ägg slår aldrig fel.
sen kokade jag sån där färsk pasta med kyckling i.
jovisst, det smakade men...

image327

... pastan smakade inte som jag hade hoppats.
så jag fokuserade mina smaklökar åt salladen istället
& lämnade kvar pastan.
nästa gång får det bli en annan fyllning i.
helt klart.

image328

& jag vet att jag är ganska laaame som dokumenterar
mina få maträtter jag lyckas leverera,
men efter åratal utan någon större matlagning är det
ganska roligt.
tycker jag.

1 kommentarer

Pierre

08 Jul 2007 03:54

hhahaahah...du skulle se min burk av pizzasallad jag äter nu....förre o efter...hihi

Kommentera

Publiceras ej