I Could Be Next!

0kommentarer

gott folk, ni ska vara glada att jag sitter här.
att jag ens lever!

i eftermiddags när jag tog en
liten promenad (innan det börja regna)
var det en bil som följde efter mig.
(nej, jag skojar inte ens lite)
först åkte bilen förbi mig.
perfectly normal.
sedan kom den tillbaka efter någon minut
för att lurpassa på behändigt avstånd för att sedan
åka iväg igen.
okej, nu började det bli obehagligt.
jag korsade sedan en väg för att ta mig uppför en backe.
när jag kommer upp för backen står plötsligt
bilen där.
på gatan.
här var jag livrädd & hade fingret på jag-blir-förföljd-&-är-livrädd knappen.
annars kallat 112.
var det bara tre sammanträffande?
don't think so.
jag kom iaf hem med skräck i blicken & svettig panna.


här tror man att det ska vara lugnt att ta en vanlig promenad vid
14-tiden en söndagseftermiddag men tvi fick jag.
nästa gång får jag beväpna mig med träslevar
eller dylikt så jag kan försvara mig.
det är tuffa tider gott folk.
tuffa tider.

Kommentera

Publiceras ej