I Laid Them Out In Stone In Case They Need To Last Forever

1kommentarer

pomme!

jag är så galet trött.
har varit & sett Transformers med Frugan ikväll
& den var så sjukt jävla bra!
hela filmen tog mig med storm.
mycket sevärd.
anyhow, när jag kom hem tog jag mig ett litet bad
& detta resulterade i att hela jag
känner mig som en zombie right this moment.
blir nog att lägga sig tidigt ikväll.

hann även med en fika/lunch med P-man idag.
trevligt var det också.
har verkligen haft en helt förträfflig afton kära
vänner.


men nu blir det att krypa in under täcket med
lite musik.
ska drömma om rosa, fluffiga & söta saker.
som man kan äta!
problem? jag? neeej nej.



you know I won't say sorry
the pain has a bad reaction

1 kommentarer

micke

02 Aug 2007 01:27

såg tranformers i söndags..den var mkt bra å man garva mkt åt en del med...

Kommentera

Publiceras ej