If I Could - I Would

0kommentarer

I'm a zombie, yes I am

jääääla shiiiiit.


natten, trots mina frånvarande sovtimmar igår,
gick över förväntan.
jag & Jeanette roade oss med att dansa vid
maskinen.
Steffi hängde inte med i vårat rafflande tempo.
orutinerat!
vi verkade roa de andra iaf.
som jag sa inatt - jag kommer vara här hela natten.
thankyouverymuch.
vi fick tillochmed Klangen att garva inatt.
det är stort!
Mr Stoneface.
allt gick bra & jag var inte speciellt trött framtill kl 04.
men då, ojoj.. då slog det till som en käftsmäll.
ja, det var så illa att jag tillochmed somna på en reklampall.
Jeanette fick sparka till mitt ben för att jag skulle vakna.
illa.
not very impresive in front of the boss.
natten tog iaf slut & morgonen kom.
06.30 var vi out the door.
skjuts hem av Kenneth som är en klippa.
sköööönt!


nu ska jag hoppa ner i sängen & sova
någon timme till.
sen vid 21 är det dags att knalla till jobbet
igen.


fun life.
I know.

Kommentera

Publiceras ej