If That's Okay With You

3kommentarer

en tripp till rejmyre marknad blev det.
köpte en present till mami & några
godisremmar till mig.
har precis fått i mig en fryst rätt & nu
ska jag hoppa i säng.

h o p p a s innerligt att jag kan somna.
vill INTE vara dödstrött hela natten.
wish me luck!

tack vare en viss Pierre så har jag fått låten
nedan på hjärnan.
vet inte hur många gånger jag lyssna
på den i natt.

bytheway, var det länge sen jag såg en så töntig video.
vad håller han på med?
dansar?
bara stå där! ser mycket bättre ut än någon
boyband wannabe.

godernatter!

3 kommentarer

Pierre

26 Jul 2007 00:19

Så det är mitt fel!! Du ville ha bra musik typ....o jag ger det typ...hallå!!

Martin

27 Jul 2007 09:48

Det var nog bland det sämsta jag har hört. Finns det ingen exekutiv person som lyssnar på musiken innan den släpps??

Schnuckiputzi

28 Jul 2007 11:43

Hahaha! Förlåt, men allt jag kunde höra vad Kalle Anka som tydligen ingår i bandet?! =P Hoppas jobbandet gått bra, att du inte sover bort heeela helgen och att konserten Rockat!! =D Pöss on my favorite Girl! =)

Kommentera

Publiceras ej