OS-guld Nästa!

0kommentarer

kan knappt fatta att jag tog mig upp
imorse.
när telefonens larm ringde kl 06.45 undrade
jag vad det är för jävla idiot som hade mage att
ringa.
upprörd var jag innan jag insåg att det var larmet
som ringde & inget annat.

seda begav jag mig till gymmet för att sola.
men det var inte slut där kära vänner, nej nej.
sedan begav jag mig till affären för att köpa
nödvändigheter också. (go me!)
två promenader.
väldigt bra för kroppen!
känner mig nästan som en fullfjädrad elitidrottare vid det
här laget!
kluft, holm & allt vad ni heter.. se upp för här
kommer det vältränade nytillskottet Jenny!


nu sitter jag här med min nyinköpta jucie
& ska strax hoppa ner i sängen igen.
mina elitidrottar drömmar får förbli drömmar
just nu.
finns annat som är viktigare här i världen.
som min sömn till exempel.
finns inget som är viktigare än den just nu!


g o d n a t t !

Kommentera

Publiceras ej