Tell Me Where To Start And Tell Me Something I Don't Know

1kommentarer

jag som skulle försöka hålla mig vaken
länge inatt.
tyvärr verkar det som att jag får ge upp
nu. mina ögon arbetar inget annat än
emot mig.

dagen började segt.
som fan.
låg väl i soffan till 17 innan jag tog
tag i mig själv & åkte ut en sväng till mami.
sen hem & stressa för en fika med P-man.
(han är inte ett dugg speciell!)
efter det kila jag över till Frugan där jag
chilla medan hon städa.
& vilda som vi är åkte vi en sväng med lowrider'n
runt midnatt-snåret.
åkte & köpte gröt & mjölk.
så down.
upptäckte i samma veva att det var fullmåne ute.
mysigt!


min mage kurrar något så otroligt nu så jag
funderar starkt på att ta mig lite ben & jerry's.
eller nej, jag skulle ju sova!
men lite glass först skadar inte.



your eyes are the brightest of all the colors


dagens låt.
boys like girls - thunder

1 kommentarer

Frugan

30 Jul 2007 08:39

Var det inte du som inte skulle skriva nåt om det.. =P Har ringt om min hyra nu och det ser ut att kunna lösa sig. Skööööönt. Insåg nu på morgonkvisten också att jag ska juh för bövelen till tandläkaren. Kostar det något är jag juh offecielt körd.
Wish me luck!

Kommentera

Publiceras ej