This Is So Messed Up, Don't You Agree?

1kommentarer

idag känner jag mig uppgiven.
av olika anledningar.
men nu ska jag inte tänka på det mer!

natten gick bra även om Pelle var ett ass.
visst om vi hade producerat minst men så
var icke fallet.
idiot!
han har säkert inte fått sig nåt på länge.
pfft.
inatt finns det en chans att vi får gå hem
tidigare.
ååh, hoppas verkligen det.
blir säkert vid 04 men hellre det än inget!

nu duschen.
sen insmetning av body butter.
mango/papaya = lukta gott.

idag avspeglar dagens låt min tjejiga sida.
& om sanningen ska fram är jag ju faktiskt
en tjej.
en kvinna. a woooo-meeen.
otroligt.
jag vet.


now all I want is just my stuff back


aly & aj - potential break-up song

1 kommentarer

Pierre

13 Jul 2007 00:36

Grym låt! Riktigt bra video!

Kommentera

Publiceras ej