What Can We Do In Times Like These?

0kommentarer

känner mig som vanligt som en zombie
dagarna efter jag jobbat natt.
hjärnan fungerar knappt.
gjorde lite äggröra i all hast då jag inte ätit
nåt idag.
jag vet, det ser ut som att någon spytt på
tallriken.
vilken tur att det smakade desto bättre.

image338


nisse är skyldig mig sprit som han så hänsynslöst
snodde för ett tag sen.
dock informerade jag om att han får
betala mitt inträde imorgon på 110 kr istället.

"ok bara för att du är så snygg/söt så gör jag det :) kram"

rätt ska vara rätt.
sen är jag så galet fattig just nu så det underlättar
ganska mycket.
plus att pelle ska vara nykter så jag hoppas att han
skjutsar hem mig så jag undkommer taxinotan också.
med andra ord verkar det bli en billig utgång imorgon!
we like that when we have no money in the bank.


nu ska jag kasta på mig lite kläder & ge
mig iväg för att köpa lite ben & jerry's. 
godaste glassen ever.

Kommentera

Publiceras ej