When All I Can Say Is - I Love You

2kommentarer

fredag var det va?
precis.

vi fick gå hem tidigare från jobbet inatt.
redan kl 04.
yeey, Pelle har sina stunder!

vakna kl 10 imorse/förmiddags.
efter 5 timmars sömn.
låg & vred mig i all oändlighet (läs: till kl 11)
mami hörde av sig.
hon har det jobbigt just nu så jag ville inte
säga nej när hon fråga om jag ville göra henne
sällskap under dagen.
jag fullkomligt & totalt H A T A R när mami mår
dåligt.
hon förtjänar så mycket mer.
jag klarar inte av att se henne såhär.
hur trasig hon har blivit genom åren.
hur hon kämpar för att inte falla ihop totalt vissa
stunder.
jag klarar inte ens av att skriva om det utan
att ögonen blir genomdränkta av tårar.

vi sprang runt på stan först & sedan lunch på det.
plankstek even.
om jag hade haft råd hade jag bjudit henne.
hon ä-ä-älskar plankstek.
nu ikvällen har vi bara umgåtts & haft det mysigt.


det finns inte tillräckligt med ord på denna planet
för att beskriva den fullkomliga kärlek jag känner för henne.
not even close.



nu ska jag bums isäng.
känner mig alldeles för sentimental.

2 kommentarer

Pierre

07 Jul 2007 11:08

Låter som en najs dag med mamsen, bra att du finn där för henne! Har du sett Transformers än då? Sjukt bra film!

Jeanette

07 Jul 2007 12:08

Klart du ska vara med lilla mamma om det blir så där men hade bara velat att du hade skickat någe sms o sagt det. Nu löste det sig i alla fall, Mem följde med. Nu åker jag ut till landet. Puss.

Kommentera

Publiceras ej