Would One More Night Change Everything... Truthfully? Didn't Think So.

0kommentarer

holy mother of jesus!
sovandet under dagen har inte gått bra.
nej, det har inte gått alls.
l o v e l y !
med andra ord får jag hoppas på det bästa
inatt.
& vad är det?
jo, att jag inte blir så där heltotroligtjävlaskit-trött.
kan inte sova till 20 ikväll som jag brukar pga att
vi ska iväg till syster & fika kl 18.
men det blir nog fantastiskt.
jobbet - here I come.

image325

låg nyss i sängen & fick extrem ångest.
har några rester att göra till mitten av augusti.
jag förstår dock inte varför jag fick ångest över
det helt plötsligt, men det fick jag.
ska sätta igång med skiten senast nästa vecka iaf.
and that's that.

image326

nu ska jag rota fram mina oerhört sexiga arbetskläder
& fixa iordning mig halvdant.
kanske få mig nåt i magen också.
har inte fått i mig nåt vettigt sen i morse då det blev
yoghurt & linfrö.
numera kallat bajsfrö.
jag upprepar - bajsfrö.
de gör underverk för en oprovocerad mage.

(nej, nu sa jag för mycket!)

Kommentera

Publiceras ej