Cuz' I Give Anything To Hear You Say..

0kommentarer

blev landet idag.
härligt.
hade ställt in mig på att bada också men
efter diverse klagosånger ändrade jag mig.
jag ägnade mig, helt otippat, åt solandet istället.
det är så sjukt avslappnande.

kom hem lagom till Family Guy kl 20.30.
& inte hade jag fått i mig något vettigt i magen
på hela dagen så det fick bli en lyxig måltid
bestående av champinjoner & nudlar när jag kom hem.
närmaste jag kommit måltid de senaste
månaderna hemma. (go me!)
min spis är inte något jag använder speciellt
ofta, nej.


resten av kvällen borde jag ägna åt att göra några
restuppgifter.
nyckelordet är borde.
jag känner mig seg & hjärnkapaciteten är under
alla förväntningar.
den vill sova.
den vill inte titta åt eller uppmärksamma sammanhang
som texter eller manus.
please, make them go away.


först & främst ska jag ta mig en svalkande dusch.
den är behövlig.
sen får jag se vad jag orkar med.


image289
image290

Kommentera

Publiceras ej