Hooome And Awake

0kommentarer

hemma igen.
vaken igen.
är lite tung i huvudet men annars är det bara
fint efter omständigheterna.
vädret skiftade rejält. skurar, mulet & solsken.
trots detta var gårdagen trevlig som fan.
åkte självklart (läs: efter mycket funderande) årets
nyhet.
den var.... läskig.
minst sagt.
jag skakade efteråt & det säger väl det mesta om
upplevelsen.
min röst blev hes tidigt av allt skrattande & gapande.
precis som det ska vara!

image310
image311

mitt i allt skrattande & karusellåkande sprang jag ut
för att träffa mitt "ex".
första gången på 2,5 år.
satt & prata i 1 timme innan det blev dags att återgå
till karusellåkandet igen.
min gamla Bobo.
lustigt det där.

jag toksov under resan hem.
dödstrött.
inatt ska jag jobba.
detta innebär att jag MÅSTE sova mer idag.
& jag hoppas att jag blir trött under dagen så
jag får mig några timmars sömn.
orkar inte vara trött & grinig under hela natten.
not cool.

image312

Kommentera

Publiceras ej