I Guess This Is What I Get For Wishfull Thinking

0kommentarer

idag har jag haft spenderarbyxorna på mig.
crap.

inköpslistan yttrade sig följande:
ett par flipflops (av den lyxigare varianten)
ett par vita leggings.
en oversized tröja. (den var ett mysterium först)
en nagelfil.

& tro inte att det är slut där, nej nej.
hann svänga in på ICA också.
dubbel-crap.
& ja, sen lunch & en bit paj nere på stan på det.

BUT IT'S ALL GOOD!

pengar är till för att spenderas.
& just den sysslan är jag extremt bra på.


nej, nu är jag segoooo.
har varit det senaste timmen faktiskt.
why fight it?
ska hoppa ner under täcket.
bara det inte blir som inatt när jag låg & vred
mig i all oändlighet.
var aningen varmt & jag visste inte hur jag
skulle ha täcket för att inte drunkna i mitt
eget svett.

Kommentera

Publiceras ej