I Want Cake!

1kommentarer

jag har varit sugen på tårta sen i måndags.
jag säger måndags.
ikväll kom mitt sug åter tillbaka.
har varit oerhört destruktiv & tittat på tårtbilder.
I know, I'm a geek.
mina salivkörtlar is out of control.

svenska bröllopstårtor i all ära men amerikanska
kickar ass.
hittade två bilder.
en amerikansk & en svensk tårta.
gissa vilken som är den svenska vs. amerikanska.
om jag (mot all förmodan) någongång gifter mig så kommer jag,
utan någon som helst tvekan, ha en amerikansk tårta.
den ska vara maffig & uppseendeväckande stor.
det spelar ingen roll om den så ska flygas in från
självaste Amerika - jag ska ha en sån.


image294image295


den här tårtan var ju bara för söööt!
klockren.
nintendo är ju galet roligt.
& som tårta måste den bara vara galet god.

image296

1 kommentarer

Pierre

18 Jun 2007 07:57

Skön nintendotårta! haha

Kommentera

Publiceras ej