I Will Not Waste A Moment

0kommentarer

sitter & slevar i mig jordgubbar med mjölk.
varför kan inte ICA Strömmens jordgubbar
vara lika söta som de nere på stan?
tragiskt.
dagens i-landsproblem.

helgen har passerat i en väldans fart.
igår var det landet för hela slanten som gällde.
sol & bad.
årets första utedopp. (go me!)
& årets första grillning.
var ute på sjön & rodde också. det ni!
jag kickar ass på att ro. gick fort som fan!
efter åtskilliga timmar av pressande avslutade
vi dagen med en god måltid uppe i Hult.
efterrätten bestod av jordgubbar, glass & champagne.
gott!
kom hem med en förbättrad bränna & ett illrött ansikte.
 
gårdagskvällen var jag & Frugan nere på stan
& slirade också.
var marknad & öltält utplacerade i de
centrala delarna av stan.
jag inhandlade ett ursött armband.
ser ut som lingonbär ringlandes runt min handled.
m-m-mucho trevligt.
tyckte jag såg G. (andra gången nu)
fick det dock bekräftat att det inte var han.
så ja gott folk, det är sant alltså.
det finns en G look-a-like i stan & han är grymt snygg!
kvällen slutade dock skapligt då jag var
totalt utmattad av solandet.
den här dagen har varit väldigt produktiv. not.
jordgubbar har inhandlats.
that's about it!


om jag har tur blir det någon timmes sol
& bad ute på landet imorgon också.
hoppas!


image286
image287

Kommentera

Publiceras ej