(I'm Not To Mess With) Let's Just Get That Clear

1kommentarer

det blev nääästan en tårtabit idag.
blev en blåbärsbakelse istället.
snarlikt.
har sprungit runt med Mia & Sabina
på stan hela eftermiddagen.
jag fick visst med mig ett par påsar hem också.
väldigt konstigt.
jag som inte skulle handla något.

såg Ebba & Pete mysa på Coffee House
också.
de är så söta.

Sabina fick ett infall & höll mig i handen idag.
detta kanske inte verkar som någon stor grej,
men för mig är det biiiig.
jag är ju inte direkt någon barnmänniska.
men aaack vad mitt hjärta smälter.
sötunge!
hon måste vara en av de sötaste ungarna out there.

fick panikspringa hem då jag var tvungen att
hämta min tvätt kl 17.
var aningen sen men jag fixa det gaaalant.

image298

nu borde jag städa upp här.
(nej, det blev inget städande igår)
orkade bara inte efter min lilla tupplur på två timmar.
kanske idag.
kanske.
vore skönt med en städad & ren lägenhet.
det får jag allt ta & erkänna.
jobbar natt tisdag & onsdag också så det vore
extra skönt att komma hem på morgonkvisten
& slippa mötas av klädkaos & dammtusskrig.
faktiskt.

image299

1 kommentarer

Maria

18 Jun 2007 18:22

*L*hon.gillar.ju.dig=)!!
Och.hon.är.inte.alltid.sådär.söt.haha...du.fick.ju.ljudprov.på.det.förut*L*

Kommentera

Publiceras ej