I'm Twisted And I'm Turned Around

0kommentarer

den här kvällen har inte varit bra.
har jag inte ätit så har jag sovit &
har jag inte sovit så har jag ätit.
detta är inte bra för någon som haft
grava ätstörningar.
aktivitetspoäng likamed noll.


insåg att det ska bli 29 varma grader ute
på fredag. insåg också i samma veva
att jag ska vara uppe på campus kl
13 då.
j ä t t e r o l i g t.
vill verkligen inte sitta där i ett
överhettat inspelningslabb &
läsa manus.
men det måste göras.
måste även höra med Lars om
några andra relevanta saker.


Another life, another dance
All I really wanna do is love


ja, jävla varmt är bara förnamnet.
snart dags att inköpa den årliga
fläkten så man kan vistas i sin
bostad utan att konstantsvettas.
varje år inköper jag någon patetisk sak
till fläkt som är billig & kass & som alltid
går sönder lagom till augusti så varje år
måste jag köpa en ny.
detta kan ses som väldigt oekonomiskt.
jag kallar det kortsiktigt tänkande.
vad skillnaden är vill jag inte fördjupa mig i.


dagens låt.
papa roach - what do you do?

 

Kommentera

Publiceras ej