Jag Vill Bara Gå Hem Med Dig (Jag Vill Bara, Jag Vill Bara, Jag Vill Bara..)

0kommentarer

godmorgon!

kvällen igår blev inte alls som jag tänkt mig.
varken nån fylla eller nån utgång.
drack gjorde jag, men fylla? nej nej.
Madde & Ida drog iväg oss till Gripen, ett
studentboende vid 23 snåret.
jag gick motvilligt med.
även om jag själv är en student är jag ingen
student student i den meningen att jag vill
umgås med andra studenter eller tycker om kravaller
eller andra studentrelaterade sammanhang.

senare när vi uptäckte att stället vi skulle gå till
hade 18 årsgräns för studentveckan gav vi upp.
jag var alldeles för nykter för att utsätta mig för några
pubertetshormonella 18 åringar.
jag & Frugan greppa tag i varandra & promenerade
hem sjungandes på Winnerbäcks "jag vill bara gå hem
med dig".
en av de bättre stunderna på kvällen.


nu blir det vaniljyoghurt & bär till frukost!

image281

Kommentera

Publiceras ej