Leave Your Name After The Beep

0kommentarer

fattar inte vad som hänt med min dygnsrytm.
var hemma hos mami hela dagen igår, sen
på kvällen satt sällskapet på cromwell & mådde.
& jag som har blivit en tråkig & grå individ orkade
verkligen inte göra iordning mig & ta mig dit efter
vistelsen hos mami.
jag var helt enkelt för trött.
(låt mig tillägga att klockan var strax efter 21)
tragiskt.
jag somna tiiiidigt.
konsekvenserna av detta blev att jag vakna vid 02
& en omsomning fanns i n t e på världskartan.
jättekul.
verkligen.
så nu sitter jag här & vill inget hellre än att somna om.
sockret från den halva chokladkakan jag precis åt upp
hjälper nog inte heller.

image303

bäbis far runt i lägenheten som en överkåt hårboll & irriterar mig.
ska klösa på väggar, riva i lådor & springa runt med en av mina
skitiga strumpor i munnen.
make him stop.

nu blir det att kolla om det går något sevärt på tv'n annars
funderar jag starkt på ett bad.
såhär på morgonkvisten.
möjligheterna är oändliga.

image302

Kommentera

Publiceras ej