Paper Bags And Plastic Hearts

2kommentarer

varför går klockan så långsamt för?
jag har redan hunnit med att ta en rask
promenad (go me!), äta frukost, duscha & så har
jag bråkat med bäbis (som inte vill något
hellre än att jag går & lägger mig igen).
får se.
kanske är lika bra att sova några timmar till.
ändå sov jag till 05 imorse.
hela 5 timmar.
this must end.


kan inte förstå att det snart är torsdag igen.
kändes som att det var igår som Frug & jag
knalla till jobbet & sa att det var en HEL vecka kvar
tills nästa arbetstillfälle.

men först är det FUUUUUN på schemat.
imorgon är det Gbg & Liseberg som gäller.
vad jag kommer att må.
karuseller är bland det bästa jag vet.
hittade en bild på en av mina absolut favoritkaruseller
på Liseberg.
spin rock.

image309

2 kommentarer

Pierre

26 Jun 2007 09:51

hehe, nae rå du låter som en bra tjej! Jag är biogeek mee hehe...Got to love tha movies man!Är riktigt sugen på Live free or die hard med...
Gbg alltså, fan vad kul! Var så länge sen jag var där! Ha det så bra, åk lite åt mig med ;)

Jeanette

26 Jun 2007 10:20

Skojar du på mig eller?! Du på promenad??!! Det hade jag velat se!!! =D Du är bäst honey!

Kommentera

Publiceras ej