All Day Everyday

0kommentarer

har hittat min nya vårjacka idag.
lycka.
ska snarast inköpas.
våren är på ingång så då fodras en
ny jacka.
ett måste.

varför anses jag vara ett freak om jag
någongång DÅ & DÅ dreglar lite?
känn dig inte träffad G.
eller jo, GÖR DET!
det är inte j a g som inte tvättat
mina jeans sen juni.
(mobbar lite)


polly är gott.
men bara de ljusa.
 

sovmorgon imorgon.
jäääj.
eller ja, får väl se när jag vaknar.
runt 07 skulle jag tippa på.
behöver iaf inte vara i skolan förräns vid 13.

imorgon är det drastiska åtgärder som
behöver tas om inget händer.
hon ska dö!

avrils nya låt "girlfriend" gör mig så sjukt glad just nu.
jag hoppar & skuttar runt som ett mongolid när
jag hör den.
imorse hoppa jag så mycket att bäbis kröp in under
sängen.
inget bra betyg.

Kommentera

Publiceras ej