But Somehow I Know That There's Much More To Come

0kommentarer

den här dagen har inte varit full av tristess.
när det väl kommer till ritan är jag ganska kreativ.
något annat skulle säga emot hela min utbildning.
kultur, samhälle & mediagestaltning.
det enda vi gör är att gestalta diverse ämnen & frågor
i olika former så någon slags kreativ ådra har jag allt.


I finally have you
Right where I want you



har sysslat & pysslat med både det ena & det andra.
låtit mina tankar fått skingra sig.
I am a thinker to you know.

& musik.
don't let me go there!
kärlek.
under en period av mitt liv lyssnade jag nästan
enbart på rock.
kan ha berott lite på att jag träffade en
rockmusikerslashälskare under 3 år.
han fick mig att öppna ögonen för något annat & det är
något jag kommer vara evigt tacksam för.
idag älskar jag rockmusik.


Catch me as I fall
Say you're here and it's all over now

Kommentera

Publiceras ej