Forgetting Comes Easy

0kommentarer

har precis avverkat det senaste avsnittet av The Hills.
finns det något bättre än mode, rika ungdomar & deras
drama?
hardly.

jag skojar inte när jag säger att jag har andra gradens
brännskador i ansiktet.
eller tredje gradens
eller... (wft - hur många grader finns det egentligen?)
mina kinder är galet röda.
en osminkad historia blir det,
& så har jag skitigt hår.
blir billabongkeps till jobbet idag med andra ord.
vill inte skrämma slag på Nkpg's befolkning.
heeeeeting är inte mitt mellannamn ikväll.



galet sugen på att gå ut är jag också.
trots mitt hemska tillstånd ikväll.
på lördag, ja.
take me out.
jag & flickorna kan dela på min smaksatta
vodka som blev kvar sen sist.
jag är ju ingen storkonsument så det
räcker nog gott & väl.
eller ja, E & J är ju desto större konsumenter.
kan bli smärre kaotiskt & grov misshandel
över den sista vodkan med andra ord.

nej, nu kan jag inte sitta & skiva om vodka
när jag är sen!
damn you vodka.
dags att plocka ihop my shit & bege sig.





PEACE!

Kommentera

Publiceras ej