From Where I Am And Where I Used To Be

0kommentarer

har absolut iiiiiingen aning om hur jag
ska lyckas somna en skaplig tid inatt.
skaplig kan diskuteras.
allt är relativt.
ska infinna mig på campus kl 10.30 ca imorgon.
min kära grupp, som förövrigt lider mot sitt slut,
är bara för underbara.
har inte varit i skolan på hela veckan, pga att
jag jobbat.
& inte är de sura för det.
iaf inte som de säger.
(& om de säger något så dör de)
detta är något de väl är medvetna om.
(MOHAHAHHAHAHA)

vi ska opponera på en annan grupps
uppsats på måndag.
joooobbigt.
vet inte om det bara är jag, men jag tycker
det är galet jobbigt att sitta med pekpinnen
& säga vad som kunde gjorts bättre.
rena slakten.
sen ska vi också bli slaktade på köpet.
ser v e r k l i g e n fram emot måndagen.
not.
men först är det helg.
sköööna puckar dude.
jag behöver inta en mängd alkohol känner jag.
jag ska bli fullsnygg, ha galet trevligt & vara
nonchalant.
ungefär som på A's födelsedagsfest.
fan vad jag var nonchalant då.


akon is the shit bytheway.
några låtar som hörs ofta hemma hos mig just nu,

akon - tired of runnin'
akon - never took the time
akon - shake down
akon ft. t-pain - i can't wait

(notera att det bara är akon låtar då jag poängterade över att akon is the shit)
some people are stupid, okay.



(baby, you never took the time to know me)

Kommentera

Publiceras ej