Go Ahead - Say It

1kommentarer

otrooooooligt seg natt.
iaf fram till 02-rasten. efter det gick det
aningen fortare.
thank God.
Steffi jobba. åker inte förräns nästa lördag.
jag ska jobba två nätter nästa vecka också,
plus att veckan efter det är det "påsklov"
så då är man behövd.
vet dock inte hur mina tider är än.
jag har ju inget "påsklov".
damn you campus!

note-to-frug: första veckan i april. kan du jobba?
kolla upp det så jag kan meddela Pelle!
slår en pling när jag vaknat nångång.


jag ska släpa mig ner till gymmet strax.
solariet - here I come!
sen blir det nog en liten frukostmeny to go på
Mc Donald's som passande nog ligger under.


sen?
jo, sen ska jag sooooova.
long time.

1 kommentarer

Janet

20 Mar 2007 07:22

Jaaaaaag har påsklov så jag kan jobba hur mycket som helst.
Eller.. Inte huuuuur mycket som helst. Vill juh ha lite lov i alla fall. Men lite.. Typ.. Två-tre nätter. =)
Bring it on. =P

Kommentera

Publiceras ej