Halo

0kommentarer

den här dagen har varit... intressant.


anyhow, har precis ätit.
inväntar Frugan. hon skulle ner på stan
& lämna in sina skor för omklackning.
klart jag ställer upp & följer med.
sen kl 17 ska jag tvätta så jag behöver
sysselsätta mig tills dess.
även om jag mycket väl borde skriva
på uppsatsen.
men det kan jag göra senare.
(ja, för det lär jag ju göra)

G hade en tråkdag igår.
deppigt.
tycker inte man ska bråka om pengar.
det är onödigt.
han kanske kommer hit på lördag
för lite melodifestivalfinal.
om han kommer hit ska jag tvinga
honom att kolla & kanske får jag
ut ett "fan, nu är det spännande!"
när omröstningen är klar & vinnaren ska
koras.
tror det bor en liten schlagertönt i han också!


nej, nu är det dags att göra stan en stund.
later suckers!

Kommentera

Publiceras ej